چهار درصد

نحوه دریافت وامهای 4 درصد از بانک قرض الحسنه مهر ایران

چهار درصد

نحوه دریافت وامهای 4 درصد از بانک قرض الحسنه مهر ایران

در این وبلاگ اطلاعاتی در رابطه با نحوه دریافت وام های قرض الحسنه از بانک قرض الحسنه مهر ایران ارایه میشود.
این وبلاگ متعلق به بانک فوق نیست و نویسنده وبلاگ نماینده این بانک نمی‌باشد.
برای اطلاعات بیشتر به شعب بانک مراجعه کنید.
سایت رسمی بانک در آدرس www.qmb.ir قرار دارد.
در ضمن نظرات خصوصی در رابطه با وام پاسخ داده نمیشوند.

با تشکر از بازدید شما و مطالعه این وبلاگ

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

وام قرض الحسنه با کارمزد 4 درصد در سال 1395

پنجشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۵:۱۶ ب.ظ

سلام

امسال شرایط پرداخت وام در این بانک نسبت به سال‌های گذشته تغییر اندکی پیدا کرده است. البته مثل سالهای گذشته بر اساس میانگین حساب پرداخت می‌شود. البته جداول پرداخت وام برای عموم افراد در دسترس نیست. برای همین کارمندان بانک از من خواستند تا جداول را از وبلاگ حذف کنم.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۲

نظرات  (۴۳)

من اصلا از این بانک راضی نیستم شرایط پرداخت وام را انقدر سخت کردند که پشیمان شدم از اینکه پولهایم را اینجا گذاشتم!!!! دو تا ضامن دولتی میخاد با حداقل حقوق دو میلیون ،انهم فقط شاغل در تهران!!!!!!!! امکان انتقال نداره و ضامن از شهرستان بیاد!!!
پاسخ:
شرایط این بانک خیلی هم سخت نیست. همه اونهایی که از این بانک وام گرفتند، همین شرایط را قبول کردند.
شما هم بهتر بود قبل از اینکه پول خود را در این بانک بگذارید، شرایط ضامن ها را میپرسیدید.
بانک که شما را نمیشناسه. به اعتبار ضامن به شما وام میدهند. اگر بانک وام گیرنده و ضامن را بشناسه و اعتبارتون را کافی بدونه، که با یک برگ چک هم به شما وام میدهند و نیازی به دو ضامن دولتی نیست.
سقف وام این بانک چقدره؟ شرایطش چیه؟
پاسخ:
سقف وام برای هر نفر پانزده میلیون تومان هست.
برای دریافت وام باید در این بانک حساب داشته باشید. بر اساس میانگین موجودی در طی سه ماه تا دوازده ماه میتوانید تقاضای وام بدهید.

با سلام،من حدود 16ماه است که در این بانک حساب دارم و کم کم پولمو تو حساب ریختم تا این که به 34میلیون رسوندم پولمو میخواستم ببینم به من 15 میلیون وام تعلق میگیره؟و این که معدل حساب من رو 12 ماه اخیر رو حساب میکنن یا کل 16 ماه رو؟
پاسخ:
سلام
معدل 12 ماه اخیر را حساب میکنند.
اگر قبلا وام نگرفته باشید شاید 16 ماه را هم حساب کنند

سلام

من می خواستم شرایط وام تان را بپرسم که چجوری می توانم از این بانک وام بگیرم

با تشکر

پاسخ:
سلام.
باید در این بانک حساب داشته باشید و به اندازه مبلغ وام بین 3 تا 12 ماه پول داشته باشید. باتوجه به میانگین موجودی میتوانید تقاضای وام تا سقف 15 میلیون داشته باشید.
همه وام های این بانک 4 درصد کارمزد سالیانه دارد. و سود ندارد.

سلام من می خوام 15 میلیون وام بگیرم اگه 15 میلیون سپرده گذاری کنم بعد از چند ماه می تونم وام دریافت کنم و بازپرداخت وام چند ماهه می باشد و آیا امکان داره که باز پرداخت وام 36 ماهه باشه و اگه باشه قسط ماهیانه به چه صورت می باشد و چند تا ضامن می خواد و ضامنین باید چه کسانی باشند با تشکر
پاسخ:
سلام.
بستگی به مبلغ قسط دارد.
این محاسبات برای 5 میلیون تومان هست. مبلغها را 3 برابر کنید و عدد مورد نطر شما به دست میآید.مبلغ های زیر تقریبی هستن و دقیق نیستند. و بعضی قسطها مبلغ متفاوت دارند. به  تومان و ریال هم دقت کنید.
اگر معدل حساب سه ماه برابر 5 میلیون تومان باشد میتوانید یکی از این وام ها را بگیرید:
 45 میلیون ریال با 5 قسط 900 هزار تومانی
 25 میلیون ریال با 16 قسط 156 هزار تومانی
و ...
اگر معدل حساب هشت ماه برابر 5 میلیون تومان باشد میتوانید یکی از این وام ها را بگیرید:
 93 میلیون ریال با 11 قسط 850 هزار تومانی
 53 میلیون ریال با 22 قسط 243 هزار تومانی
و ...
اگر معدل حساب 12 ماه برابر 5 میلیون تومان باشد میتوانید یکی از این وام ها را بگیرید:
140 میلیون ریال با 11 قسط 1270000 تومانی
 100 میلیون ریال با 16 قسط 625 هزار تومانی
 60 میلیون ریال با 27 قسط 223 هزار تومانی
50 میلیون ریال با 33 قسط 152 هزار تومانی
و...

سلام،لطفا در مورد نحوه سپرده گذاری و میزان وامش توضیحاتی بدین،مثلا پول چقدر باید تو حساب بمونه؟چند برابر پول سپرده وام میدن؟بازپرداختش چطوریه؟ممنون
پاسخ:
سلام
قسمت نظرات را بخوانید
با سلام
اگر چنانچه من بخواهم وام 15 میلیون تومانی با بازپرداخت 24 ماهه داشته باشم باید میانگین حساب سه ماهه، شش ماهه، نه ماهه و دوازده ماهه من چه میزان باید باشد؟
با تشکر

پاسخ:
سلام
وام 15 میلیون تومانی با بازپرداخت 24 ماهه
معدل حساب ۳ ماه 37500000 تومان
معدل حساب 6 ماه 18750000 تومان
معدل حساب 9 ماه  12500000 تومان
معدل حساب 12 ماه 9400000 تومان

البته این مبالغ تقریبی هستند.
سلام 
بنده میخواهم وام ۱۰ میلیونی بگیرم با معدل حساب شش یا نه ماه. لطفا مبلغ اقساط را برای هر کدام بیان کنید. در ضمن بازپرداخت ۳۶ ماه را مد نظر قرار بدید.
ممنون.
پاسخ:
سلام
سوال شما نامشخص است.
اگر ۱۰ میلیون تومان وام با بازپرداخت ۳۶ ماه بخواهید که 33 قسط آن 304هزار تومان باشد باید معدل حساب شما در ۶ ماه ۲۰ میلیون تومان باشد یا در ۹ ماه 14 میلیون تومان باشد.
سلام، بنده 6 میلیون تومان سپرده گذاشتم میخواستم بدونم بعد از 4 ماه چه مبلغی وام تعلق میگیره و بعد از 6 ماه چه مبلغی با باز پرداخت چند ماهه. با تشکر از سایت خوبتان
پاسخ:
سلام
سوال شما کلی هست. جزییات بشتری ارایه بدهید. مثلا وام چند قسطی میخواهید؟ ماهیانه چقدر قسط میتوانید پرداخت کنید؟
اگر حساب پپس انداز باشه:
۶ میلیون تومان چهار ماهه میتوانید یکی از وام های زیر را بگیرید:
۵۵۰۰۰۰۰ با ۱۱ قسط 508 هزار تومانی
۴۰۰۰۰۰۰ با ۱۶ قسط ۲۵۰ هزار تومانی
۶ میلیون تومان شش ماهه میتوانید یکی از وام های زیر را بگیرید:
۸۴۰۰۰۰۰ با ۱۱ قسط ۷۶۴ هزار تومانی
۶۰۰۰۰۰۰ با ۱۶ قسط ۳۷۵ هزار تومانی
۴۸۰۰۰۰۰ با ۲۲ قسط ۲۱۸ هزار تومانی

اگر حساب جاری فعال داشته باشید یعنی دسته چک بگیرید و در بازار خرج کنید٫ تعداد قسطها بیشتر و مبلغ هر قسط کمتر میشود.

سلام دوست عزیز من میخوام از این بانک 15 تومن وام بگیرم،قرار شده  حساب جاری باز کنم میخوام بدونم میانگینم مثلا 3 ماهه یا شش ماه  چقدر باید باشه تا تعداد قسطام بشه 36 تا و  ممنون میشم در صورت امکان جدولش رو برام ارسال کنید نیاز مبرم دارم مرسی
پاسخ:
سلام
متاسفانه من مجاز نیستم که جدول را در اختیار کسی بگذارم در غیر اینصورت آن را در وبلاگ خود قرار می‌دادم.
اگر ۱۵ میلون تومان ۳۶ ماهه لازم داشته باشی باید یک از موارد زیر را داشته باشید:
معدل ۳ماهه ۵۰ میلون تومان
معدل ۶ماهه ۲۵ میلون تومان

۱۵ مرداد ۹۵ ، ۰۲:۲۷ امیر پارسا
سلام.بنده بیشتر از ۱۲ ماهه که سپرده گذاشتم و در ابتدا ۵ میلیون بود و خورد خورد بیشترش کردم و حالا حدودا ۳۰ میلیونه.میانگین حسابمو از بانک گرفتم ۲۰ میلیون بود.الان می‌خواستم بپرسم با میانگین ۲۰ میلیون اونم ۱۲ ماهه اگه بخوام ۱۵ میلیون بگیریم چند قسطی بهم میدن و مبلغ هر قسط چقد میشه؟
پاسخ:
سلام.
شما وقتی که میانگین را از بانک گرفتی تعداد قسطها را هم می‌پرسیدی!!
اگر معدل ۱۲ ماهه شما ۲۰ میلیون تومان هست شما میتوانی ۱۵ + ۵ میلیون تومان وام ۳۶ ماهه بگیرید.
یعنی یک وام ۱۵ میلیونی به اسم خودتان در ۳۶ قسط و یک وام ۵ میلیونی ۳۶ ماهه به اسم افراد درجه یک بگیرید.  و برای هر کدام باید جداگانه تشکیل پرونده بدهید.
سلام وخداقوت 
من یک وام 15میلیونی باقسط12ماهه می خوام 
چند تومان باید توی بانک بگذارم و چند ماه باید به حساب بانک باشه که این وام بهم تعلق بگیرد؟ 
پاسخ:
سلام
معدل ۳ماهه 215000000ریال
معدل 4ماهه 162000000ریال
معدل 5ماهه 128500000ریال
معدل ۶ماهه 107200000ریال
سلام من کارمندم و بخاطر ضمانت دوستان چکم برگشت خورده و تا یه سال دیگه هم مشکل برطرف نمیشه من میتونم سپرده بذارم و وام بگیرم یا نه اول استعلام مگیرید.م
پاسخ:
سلام
فعلا موقع افتتاح حساب پس انداز استعلام نمیگیرند.
ولی موقع دریافت وام برای موارد زیر استعلام میگیرند:
۱.وام گیرنده و ضامن(ها) نباید چک برگشتی داشته باشند
۲.وام گیرنده و ضامن(ها) نباید وام سررسید گذشته یا معوق یا مشکوک الوصول داشته باشند
سلام من میخواهم سپرده گذاری اولیه به مبلغ 10 میلیون تومان داشته باشم و 8 ماه پول را در حساب نگه دارم و بعد برای دریافت وام اقدام نماییم و همچنین در طول مدت مذکور به حساب مبالغی اضافه میشود وحال برای اینکه بتوانم یک وام 10 میلیونی با مدت بازپرداخت 36 ماهه  دریافت نمایم  شرایط به چه شکلی خواهد بود؟باتشکر
پاسخ:
سلام
اگر ۱۰ میلیون ۸ماه ثابت باشه ده میلیون وام با قسط ۲۴ ماه قابل دریافت هست. اگر معدل حساب جاری(دسته چک) فعال داشته باشی این وام ۳۰ ماهه میشود.
اگر بخواهی ۱۰ میلیون با قسط ۳۶ ماه روی معدل حساب جاری ۸ ماهه بگیری باید معدل حساب حدود سیزده میلیون داشته باشید.


از لطف شما متشکرم توضیحات خوب بود زحمت کشیدید
با سلام از اینکه مطالب مفید در سایت می گذارید متشکرم

لطفا مدارک لازم برای دریافت وام 15 میلیون تومنی با اقساط 36 ماهه را اعلام کنید
آیا وام گیرنده باید کارمند رسمی باشد ؟

با تشکر
پاسخ:
سلام
برای دریافت وام علاوه بر معدل حساب به ضامن معتبر هم نیاز دارید.
گرفتن ضامن معتبر هم دست رییس شعبه هست. ممکنه بازنشسته فرهنگی از لحاظ یک شعبه معتبر باشد و در شعبه شهر دیگر نامعتبر باشد.
مثلا شعبه ای که من حساب دارم برای دریافت این وام دو نفر ضامن با گواهی کسر از حقوق معتبر میگیرند.
شعبه دیگری میتواند ضامن کاسب معتبر بگیرد.
سلام من یه خانم سرپرست تحت پوشش کمیته امداد هستم ایا بدون سپرده وام بهم تعلق میگیره
پاسخ:
سلام
باید به شعبه مراجعه کنید و تقاضای کتبی بدهید. در صورت وجود منابع و  تصویب کمیته اعتبارات و داشتن ضامن معتبر وام پرداخت خواهد شد
سلام. با تشکر از سایت خوبتون
اگه من ۳۰ میلیون تومن را ۳ ماه کامل سپرده گذاری کنم، آیا ۱۵ میلیون بهم تعلق میگیره؟ و اینکه باز پرداختش چطور است؟ ۲۴ ماهه میشه یا ۳۶ ماهه؟ مبلغ هر قسط چقدر میشه؟
پاسخ:
سلام
میتوانید 15 میلیون با بازپرداخت 18 ماه تقاضا بدهید. که 16 قسط 937500 تومانی هست و یک قسط 600000تومانی و یک قسط 93750تومانی
با سلام
میخواستم بپرسم کارمزد 4 درصد برای وامها اعلام میکنن ولی به ازای هر سال یک قسط به عنوان کارمزد اضافه می کنن در نهایت این وامی که میدن چند درصد میشه؟
پاسخ:
سلام
همه بانکها درصد را سالیانه حساب میکنند. و منظورشان از درصد وام، سالیانه هست. پس درصد وام همان 4 درصد هست.
 اصولا درصد کارمزد یا سود باید دارای دوره زمانی ثابت باشد تا بتوان آن را حساب کرد و بهترین دوره زمانی همین دوره سالانه میباشد.
۰۸ مهر ۹۵ ، ۱۵:۲۳ محسن اقاوردی زاده
سلام.من میخوام 100ملیون تومن به مدت 40 روز سپرده گذاری کنم.چقدر میتونم وام بگیرم؟حتما تعداد اقساط بالای 30 قسط باشه.ممنون
پاسخ:
سلام
معدل گیری باید حداقل سه ماهه باشد و بر اساس ماه کامل انجام میشود. مثلا 3 و 4 و 5و 6 و 7 و.. ماه. معدل 40 روزه نمیگیرند. حالا اگر شما بخواهید 40 روز از  سه ماه 100 میلیون تومان در حساب داشته باشید و بقیه روزها مبلغ کمتری در حساب باشد، میتوان معدل حساب را در این سه ماه حساب کرد.
معدل حساب شما در این حالت بالای 40 میلیون تومان میشود.(بستگی به موجودی حساب شما در بقیه روزها دارد.) که اگر تعداد قسط بالای 30 ماه در نظر داشته باشیم دو مورد زیر قابل محاسبه هست:
13 میلیون با قسط 480 هزار تومان
11 میلیون با قسط 330 هزار تومان
با سلام وخسته نباشی 10 تومان تو حساب دارم بعد از 5 ماه چقدر میتونم بگیرم با اقساط چند ماهه و مبلغش و  سودش شرایط ضامن رو هم بگید.ممنون از لطفت
پاسخ:
سلام
11700000 با 11 قسط 1063000 و کارمزد 468000
8300000 با 16 قسط  518000 و کارمزد 388000
6700000با 22 قسط 305000 و کارمزد 402000
شرایط ضامن را هم از شعبه بپرسید، معمولا ضامن باید گواهی کسر از حقوق داشته باشد. یعنی حقوق بگیر باشه و جایی که حقوقش میدهند ضامن وام بشود.

با سلام. بنده سال ٩٤ مبلغ ١٠ میلیون سبرده در بانک سرمایه کذاری کرده وبا توجه به معدل حسابم ٢٠ میلیون بهم وام دادن الان ماهیانه مبلغ ٦٠٦٠٠٠ قسط برداخت میکنم اصل بولی که سبرده کذاشته ام میتونم برداشت بکنم ؟ 
پاسخ:
سلام
اگر وام شما بر اساس معدل گیری بوده است که شما اصل سپرده را هم میتوانید برداشت کنید.
اما به نظر میرسد وام شما اینگونه نبوده است. چون‌که سقف وام براساس روش معدل‌گیری 15 میلیون تومان هست.
شما میتوانید از شعبه پرداخت کننده وام توضیحات بیشتر را بخواهید.
سلام. من ٢٠ ملیون رو چند ماهه باید سپرده گذاری کنم تا وام ١٥ تومنی با ٣٣ قسط بتونم بگیرم؟
ممنون
پاسخ:
سلام
9 ماه
سلام 
وام بدون سپرده رو‌که جوری میدن . سقفش چثقدره.درصدش.چند قسط.یعنی حساب ‌رو‌باز کردی چند روزه وام بدن
لطفا توضیح بدین

پاسخ:
سلام
همه شعب وام بدون سپرده ندارند. در واقع اگر کسی حساب باز کرده باشه و خودش وام نخواهد، بانک میتواند به شما یا افراد دیگر وام بدون سپرده بدهد.
سلام ... میخواستم بدونم الان 70ملیون یک ساله سپرده کذاری کنم چخد سود تعلق میگیره 
پاسخ:
سلام
سود ندارد
سلام برای وام 15 میلیون 30ماهه چقدر پول و چند ماهه باید در حساب باشد؟ ممنون
پاسخ:
مبلغ 15 میلیون 10 ماه
مبلغ 30 میلیون 5 ماه

سلام معدل حساب 7 ماهه ام 13 میلیون 24 ماهه میباشد اگر دو ماه دیگر 21میلیون در این حساب بذارم معدلم چقدر میباشد ؟هم 24 ماهه و هم 30 ماهه را لطفا بگویید. ممنون
پاسخ:
سوال شما نامفهوم است
سلام ببخشید این طرح ویژه دهمین سالگرد مهر ایران برای وام ها چیه
؟ و الان حداکثر وامتون 15 میلیونه یا 25 میلیون؟
پاسخ:
سلام
 در طرح ویژه دهمین سالگرد مهر ایران برای وام ها  قرار هست که تعداد 4 قسط را برای سپرده گذاران جدید(آذرماه) بیشتر کند.
و الان حداکثر وام 15 میلیونه .
سلام. من ۳۰ تومن ۶ ماهه گذاشتم. بعد ۶ ماه میخام ۳۰ تومن ۱۸ ماهه بگیرم. بازپرداخت هر قسط به چصورته؟
پاسخ:
سلام. وام هر نفر 15 میلیونه. باید به اسم دو نفر بگیری.
مبلغ وام را بر 16 تقسیم کنید و مبلغ 16 قسط به دست میآید. دو قسط دیگر کارمزد هست که قسط اول 4 درصد مبلغ وام هست.
و قسط سیزدهم هم چهار درصد باقیمانده وام هست.


سلام میخواستم بدونم مبلغ 6 تومن به مدت 4 ماه بزارم تو حساب و ماهی یک تومن بهش اضافه کنم چقدر میتونم وام بگیرم و اقساط به چه صورتیه
پاسخ:
سوال نامفهوم است
سلام من معدل حساب یکساله ام ده میلیون و هشتصد تومنه 
بفرمایید وام پونزده یا ده تومنی اگر بخام,بازپرداختش چند ماهه میشه؟
سوال بعدی من معدل ۶ ماهم پونزده تومن هست, قاعدتا با معدل یک ساله وام بگیرم بهتره دیگه؟
پاسخ:
سلام
معدل حساب یکساله : ده میلیون و هشتصد تومنه 
وام پونزده 24 ماه
 یا ده تومنی 36 ماه
سوال بعدی من معدل ۶ ماهم پونزده تومن هست, قاعدتا با معدل یک ساله وام بگیرم بهتره دیگه؟
بله
سلام
امکانش هست که بدون سپرده وام تعلق بگیره؟؟؟؟؟
پاسخ:
بله. مبلغ محدود است. باید از شعبه بپرسید.
سلام توضیحی میخواستم در مورد وامهای جدید بانک مهر(0درصد/2درصد/4درصد) ممنون.
باسلام برای گرفتن وام 15 میلیونی در عرض 3 ماه با اقساط بیشتر مبلغی مثل 30 میلیون کافی هست ؟برای من اقساط بیشتر در طی 3 ماه خیلی مهم هست میشه راهنمایی بفرمایید چون  15 تومن باید بشه و اقساط بیشتر و مبلغ اقساط رو هم میشه بفرمایید خیلی ممنونم.
من قبلا هم دام از بانک مهر گرفتم واقعا کارشون عالیه.با سپاس
پاسخ:
باسلام.
اگر سپرده جدید بخواهید بگذارید 34 میلیون 3 ماهه بگذارید. و سپس 15 میلیون دو ساله درخواست بدهید.
که 22 قسط 682000 تومانی هست و یک قسط 600000 و یک قسط 300000ت

سلام.میخواستم بدونم با 15 میلیون سپرده حداکثر وامی ک میدین و حداکثر مدت بازپرداختش چقدره؟
پاسخ:
سلام.
میخواستم بدونم با 15 میلیون سپرده حداکثر وامی ک میدین
15 میلیون
 و حداکثر مدت بازپرداختش چقدره؟
36 ماه
با سلام
میخاستم بدونم اگر بخام 10 میلیون رو سپرده گذاری کنم بعد از چند ماه چند میلیون میتونم وام بگیرم؟ اگر تعداد اقساط را هم برای هر مورد بفرمایید ممنون میشم.
پاسخ:
سلام
اگر 3 ماه ده میلیون را سپرده گذاری کنید میتوانید 5 میلیون با اقساط 18 ماهه بگیرید
اگر 4 ماه ده میلیون را سپرده گذاری کنید میتوانید 10 میلیون با اقساط 12 ماهه بگیرید
اگر 6 ماه ده میلیون را سپرده گذاری کنید میتوانید 10 میلیون با اقساط 18 ماهه بگیرید
.......
....
...
..
.
۰۲ بهمن ۹۵ ، ۱۱:۰۷ مریم نادرى خواه
با سلام
اولش ممنون از راهنمایى هاى خوبتون

-من اسفند ٩٤ افتتاح حساب قرض الحسنه کردم ولى حدود ١٠٠ هزار تومن گذاشتم ، بعد از ٨ ماه اواخر آذر ماه امسال ٩ میلیون یکجا گذاشتم و قصدم اینه تا ٦ ماه موجودیمو ١ میلیون ١ میلیون افزایش بدم تا ١٥ میلیون ... میشه معدل این رو حساب کنید تو ٦ ماه ؟ و اینکه چقدر وام با اقساط بالاى ٢٤ ماه میتونم با این معدل بردارم؟

 و اینکه معدل حساب بنده از اسفند ٩٤ حساب میشه یا از روزى که همون ٩ میلیونو گذاشتم؟
 
یه سوال دیگه اینکه چون ٩ میلیون رو آذر ماه گذاشتم مشمول افزایش ٤ قسط دهمین سالگرد بانک میشم یا نه؟

سوال دیگه اینکه آیا میتونم دو یا بیشتر حساب قرض الحسنه به اسم خودم باز کنم و براى هر کدوم درخواست وام بدم؟
بنده کارمند بهداشت و درمان هستم آیا چک قبول میکنن؟
ممنون میشم منو از سردرگمى درارین

پاسخ:
با سلام
من اسفند ٩٤ افتتاح حساب قرض الحسنه کردم ولى حدود ١٠٠ هزار تومن گذاشتم ، بعد از ٨ ماه اواخر آذر ماه امسال ٩ میلیون یکجا گذاشتم و قصدم اینه تا ٦ ماه موجودیمو ١ میلیون ١ میلیون افزایش بدم تا ١٥ میلیون ... میشه معدل این رو حساب کنید تو ٦ ماه ؟
و اینکه چقدر وام با اقساط بالاى ٢٤ ماه میتونم با این معدل بردارم؟
اطلاعات ارائه شده کافی نیست
 و اینکه معدل حساب بنده از اسفند ٩٤ حساب میشه یا از روزى که همون ٩ میلیونو گذاشتم؟
 فرقی نمیکند. چون قبلش حساب خالی بوده است.
یه سوال دیگه اینکه چون ٩ میلیون رو آذر ماه گذاشتم مشمول افزایش ٤ قسط دهمین سالگرد بانک میشم یا نه؟
بله اگر میانگین از آذر حساب شود
سوال دیگه اینکه آیا میتونم دو یا بیشتر حساب قرض الحسنه به اسم خودم باز کنم و براى هر کدوم درخواست وام بدم؟
خیر. هر نفر میتواند 15 میلیون تومان وام بگیرد
بنده کارمند بهداشت و درمان هستم آیا چک قبول میکنن؟
برای نوع ضمانت، باید با شعبه تماس بگیرید.
سلام.لطفا" تعداد ضامن رو هم بفرمایید.
برای 15 تومن 1ضامن میخواد یا دوتا؟
پاسخ:
سلام
معمولا دو تا

سلام . موجودی حساب من از تاریخ 1395/06/04 ،1میلیون تومان شده است و تا کنون 1میلیون 200 هزار تومان شده است .
می خواهم ببینم چه وامی بگیرم در این مدت ،که حداقل 10 تومن بهم داده شود که با باز پرداخت حداکثر ماهی 600 تومان به بانک برگشت داده شود.
ممنونم میشم در این مورد راهنماییم کنید
پاسخ:
سلام
اگر بخواهید ده میلیون تومان وام با 22 قسط 455هزار تومانی بگیرید، باید مبلغ ده میلیون به مدت حدودا 8 ماه سپرده داشته باشید.
ممنونم از پاسخی که ارایه کردید . سوال دیگری که داشتم این هست که برای اینکه نهایت پس از 6 ماه یعنی 1395/12/04 درخواست وام دهم.با باز پرداخت 600 نیز راهنماییم کنید. ممنونم
با سلام من مبلغ 70 میلیون تومان برای گرفتن وام 25 میلیونی داخل بانک قرض الحسنه مهر ایران گذاشتم و به این مبلغ احتیاج مبرم دارم ولی در این پیام ها خواندم که سقف مبلغ وام 15میلیون تومانه خواستم ببینم که اگر واقعا سقف پرداخت وام 15 میلیونه بروم در یک بانک دیگر حساب باز کنم تا وام مورد نظرم را دریافت کنم ممنونم از راهنمائی شما.
پاسخ:
سلام
سقف وام دریافتی توسط یک نفر در همه شعب کشور 15 میلیون تومان هست.
میتوانید بقیه مبلغ را به نام شخصی از اقوام درجه یک خود تشکیل پرونده بدهید. و دو وام 15 و 10 میلیونی بگیرید.
با سلام خدمت مدیریت وبلاگ
سوالی داشتم
 من پنجم اسفند ماه سال 95 به جهت دریافت وام پانزده میلیون تومانی حساب به مبلغ پنجاه میلیون تومان در بانک ق مهر ایران باز نمودم. و میخوام با اقساط 36ماهه بازپرداخت داشته باشم .پول من چند وقت باید در بانک بمونه تا معدل حساب من برای دریافت وام مناسب باشه البته با توجه به اون جدولی که در دسترس عموم نیست.
تشکر فراوان
پاسخ:
سلام
 3 ماه بعد میتوانید تقاضا بدهید.
با سلام ،وعرض ادب :
اگر 5میلیون توحساب پول بذاریم بعد از سه ماه چقدر می تونیم وام بگیریم و اقساطش جند میشه ؟